Romania
info@babyspace.com.ro +40 21 203 89 69
2016-08-30 14:46:35 +0300 Acum că bebelușul ți-a acaparat majoritatea timpului liber, îți este tot mai dificil să scapi de greutatea acumulată în timpul sarcinii. Însă, acesta nu este singurul motiv... 9 motive pentru care nu poți să slăbești

9 motive pentru care nu poți să slăbești

9 motive pentru care nu poți să slăbești 470 900
Acum că bebelușul ți-a acaparat majoritatea timpului liber, îți este tot mai dificil să scapi de greutatea acumulată în timpul sarcinii. Însă, acesta nu este singurul motiv...

1. Nu ai timp pentru sport. Doar un părinte poate înțelege cât de dificil este să ai timp pentru un duș în primele luni cu copilul, darămite pentru un antrenament. Cere ajutorul celor dragi! Este singura soluție prin care vei putea avea timp pentru puțin sport.

2. Mănânci (fără să îți dai seama) prânzul sau cina de mai multe ori.

3. Te adaptezi programului copilului. Mai exact, dormi mai puțin, ești mult mai stresată și mănânci mai mult la ore înaintate.

AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE: Miracolul nașterii: Bebeluși născuți în sacul amniotic

4. Nu (mai) alăptezi. Alăptatul este extrem de benefic pentru bebeluș, însă și pentru mamă, ajutând-o să scape mai repede de kilgramele acumulate în timpul sarcinii. Dacă nu alăptezi, îți va fi mai dificil să slăbeși, însă dacă te numeri printre mămicile care alăptează, vei întâmpina ceva probleme și când vei înceta să îți mai hrănești copilul la sân.

5. Plimbatul copilului în parc nu este sport, ci mișcare. Poate ai senzația că arzi suficiente calorii dacă te plimbi cu copilul prin parc, însă nu este suficient.

6. Excesele de orice fel dăunează. Chiar și prea multe proteine pot fi dăunătoare pentru greutatea și sănătatea ta. Nu te baza pe curele de slăbire care promit rezultate spectaculoase. Ascultă sfaturile specialiștilor din domeniu și apelează la un medic nutriționist dacă simți nevoia.

7. Dormi prea puțin. Copilul nu ține cont că nu ai mai dormit o noapte întreagă de luni bune, însă tu trebuie să ai în vedere și acest aspect. Cere ajutorul familiei, deoarece privarea de somn contribuie la creșterea stresului, a nervozității, dar și a greutății.

AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE: 7 beneficii ale mersului pe jos în timpul sarcinii

8. Sari peste micul dejun. Este cea mai importantă masă a zilei. Fă un efort și mănâncă dimineața! Va fi benefic atât pentru sănătatea și starea ta de spirit, cât și pentru aspectul fizic.

9. Porți încă hainele din timpul sarcinii. Aceasta este una dintre cele mai mari greșeli. Da, este important să te simți confortabil, însă dacă dorești să îți recâștigi corpul de dinainte de naștere, renunță treptat, dar sigur la hainele pe care le purtai când erai gravidă.

Sursa: Popsugar.com

 

Comentarii

Neutral avatar

Articole similare


Sponsori

Susținători