Romania
info@babyspace.com.ro +40 21 203 89 69
2016-04-06 17:21:28 +0300 Contrar celui mai popular mit, nu trebuie să mănânci pentru doi dacă ești însărcinată. Caloriile din timpul sarcinii

Caloriile din timpul sarcinii

Caloriile din timpul sarcinii 470 900
Contrar celui mai popular mit, nu trebuie să mănânci pentru doi dacă ești însărcinată.

Planul nutritiv al unei femei însărcinate este în egală măsură complex și simplist. Acesta trebuie să conțină o mulțime de grupe alimentare și nutrienți pentru dezvoltarea adecvată a fătului, dar și pentru menținerea unei mămici sănătoase.

Lipsa informării și respingerea ultimelor date provenite din studii au dat naștere de-a lungul timpului anumitor mituri care au dus la judecarea greșită a femeilor care au grijă atât de sarcina lor, cât și de aspectul fizic.

 - Sportul în timpul sarcinii este periculos

Nu, nu este, dacă activitatea fizică este moderată și femeia însărcinată nu exagerează. Sportul sau mișcarea zilnică este benefică oricui, mai ales gravidelor, oferindu-le mai multă energie și mobilitate.

Atenție! Acest lucru se aplică doar în cazul în care sarcina nu prezintă riscuri, iar medicul și-a oferit acordul pentru practicarea unui anumit sport.

- Fierul pigmentează pielea copilului

Unele persoane sunt de părere că alimentele bogate în fier trebuie evitate în timpul sarcinii deoarece influențează culoarea pielii copilului. Acesta este unul dintre cele mai vehiculate și periculoase mituri, deoarece fierul este un nutrient esențial în dezvoltarea copilului.

- Papaya și mango – dăunătoare

Orice legumă, fruct sau aliment este dăunător dacă este consumat în exces. Fructele sunt benefice dezvoltării sarcinii, oferind o parte din nuțrienții necesari, iar excluderea acestora din alimentație poate dăuna fătului.

Alimente recomandate în timpul sarcinii

Fătul are nevoie de mai multe tipuri de calorii pentru o dezvoltare optimă, după cum urmează:

- Fructe – Bogate în vitamine și minerale (exemple: mere, banane, portocale, struguri, etc.)

- Lactate – Bogate în calciu.

- Proteine – Carnea slabă și legumele uscate sunt excelente surse de proteine și reprezintă alimente cruciale în timpul sarciii.

- Legume – Adaugă cât mai multe legume în alimentație, mai ales pe cele cu frunze verzi pentru a te asigura că fierul nu este unul din nutrienții care îți lipsesc. Astfel, vei putea preveni anemia din timpul sarcinii, periculoasă atât pentru tine, cât și pentru copil.

- Alimente bogate în fibre – Fructele și legumele crude sunt cele mai sănătoase, având în vedere că sunt bogate în fibre. Vor ajuta la funcționarea optimă a sistemului tău digestiv și vor preveni constipația, una dintre cele mai frecvente și deranjante probleme.

Nu este necesar să aduni până și ultima calorie sau să te forțezi să mănânci anumite alimente doar pentru a atinge un target. Colaborează cu un nutriționist și acesta îți va oferi indicațiile de care ai nevoie în funcție de metabolismul tău, preferințele culinare și starea de sănătate.

Sursa: Momjunction.com

Comentarii

Neutral avatar

Articole similare


Sponsori

Susținători