Romania
info@babyspace.com.ro +40 21 203 89 69
2016-09-20 16:36:13 +0300 Descoperă câteva trucuri pentru a scăpa de oboseală și dureri fără a-ți pune sănătatea ta sau a bebelușului în pericol! Oboseala și durerile din timpul sarcinii

Oboseala și durerile din timpul sarcinii

Oboseala și durerile din timpul sarcinii 470 900
Descoperă câteva trucuri pentru a scăpa de oboseală și dureri fără a-ți pune sănătatea ta sau a bebelușului în pericol!

Sarcina îți schimbă corpul. Nivelul hormonilor produși de către corpul tău crește semnificativ, ceea ce duce la schimbarea obiceiurilor alimentare, a felului în care te simți sau a programului de somn. Oboseala, durerile și tulburările de somn sunt extrem de comune pentru femeile însărcinate sau chiar pentru cele care au născut de curând.

Chiar dacă simptomele sunt temporare și dispar la câteva luni după sarcină, asta nu înseamnă că nu îți pot da dureri de cap. Mai jos, vei putea găsi câteva trucuri pentru a scăpa de oboseală și dureri fără a-ți pune sănătatea ta sau a bebelușului în pericol.

Durerea în timpul sarcinii

Așa cum am menționat mai sus, durerile în timpul sarcinii sunt perfect normale, mai ales dacă vorbim de durerile de spate, de durerile pelviene sau de crampe. Acestea sunt temporare și apar ca urmare a schimbărilor fizice prin care trece corpul.

Ce poți face?

Chiar dacă ești însărcinată, asta nu înseamnă că nu poți face mișcare în fiecare zi, exceptând situația în care medicul ți-a recomandat contrariul. Nu adopta un stil de viață sedantar, mănâncă sănătos și odihnește-te suficient, conform indicațiilor primite de la medicul care îți supraveghează sarcina.

Însă, dacă durerile sunt mult prea intense și ai perioade mari în care nu te poți odihni, este indicar să mergi la medic.

Oboseala și tulburările de somn

Primul trimestrul de sarcină dă cele mai mari bătăi de cap mămicilor, deoarece reprezintă perioada de acomodare a corpului cu toate schimbările care apar în urma nivelului ridicat de hormoni. Oboseala este una dintre problemele principale ale unei viitoare mămici, având în vedere că se va accentua în trimestrul al treilea, când fătul va consuma și ultima rămășiță de energie a mamei sale.

Totodată, 78% dintre femeie însărcinate se luptă cu insomnia în timpul perioadei prenatale, iar lucrurile nu se îmbunătățesc nici după naștere, deoarece ritmul unui nou-născut este unul mult prea intens și haotic pentru o mămică, mai ales dacă nu are parte de ajutor.

Lipsa somnului și oboseala conduc inevitabil la irascibilitate, o stare de spirit negativă și un temperament coleric.

Ce poți face?

Trebuie să găsești un echilibru și o modalitate de a te relaxa. Nivelul magneziului determină cât de stresată ești, așa că încearcă să consumi moderat alimente care conțin magneziu sau să iei suplimente nutritive pentru a evita un efect de domino.

Cursurile de yoga și pilates sunt de mare ajutor pentru a scăpa de stres, însă orice fel de sport ajută foarte mult în privința stării de spirit. Este suficient să alergi 20 de minute sau să mergi la sală chiar și pentru o jumătate de oră pentru a simți o diferență. Corpul tău eliberează endorfine ori de câte ori depui efort fizic, îmbunătățindu-ți starea de spirit și te ajută să adormi mult mai ușor.

Sursa: Momjunction.com

Comentarii

Neutral avatar

Articole similare


Sponsori

Susținători