Romania
info@babyspace.com.ro +40 21 203 89 69
2018-09-06 10:11:58 +0300 Quinoa cu legume la cuptor

Quinoa cu legume la cuptor

Quinoa cu legume la cuptor 470 900
Quinoa este bogată în proteine, dar acesta nu este singurul beneficiu

Proteina pe care o furnizează quinoa este una completă, în sensul că aceasta include toți cei nouă amino acizi esenţiali. Mai mult decât atât, conține aminoacidul numit lizină, esențial pentru dezvoltarea țesuturilor și repararea acestora.

Quinoa este, de asemenea, o sursa bună de vitamina B2, care este necesară pentru producerea de energie în interiorul celulelor.

Ingrediente:

•    2 linguri de quinoa

•    Morcov, dovlecel, conopidă, broccoli, avocado

•   Cimbru

•    1 cățel de usturoi

Cum prepari:

1.    Spală bine și pune la înmuiat quinoa pentru 2-3 ore;

2.    Apoi fierbe-o cu ½ de cană de apă timp de 20 de minute până când va devein translucidă. Prin fierbere quinoa își triplează volumul, așa că verifică mereu nivelul de apă;

3.    Spală legumele, curăță-le și taie-le cuburi, rondele sau felii;

4.    Într-un vas amestecă quinoa fiartă cu legumele, usturoiul tăia felii subțiri și mirodeniile. Adaugă și ½ pahar de apă și lasă-le la cuptor 20 – 30 minute. Se servește ca atare sau pasat pentru copii mai mici.

Această rețetă este recomandata bebelușilor de 8 luni.

Sursa: Eugenia Dobrescu - techinican nutriționist


 

Comentarii

Neutral avatar

Articole similare


Sponsori

Susținători