Romania
info@babyspace.com.ro +40 21 203 89 69
2016-05-05 18:22:16 +0300 Nu este simplu să dai jos toate kilogramele pe care le-ai acumulat în timpul sarcinii, însă nu este nici pe departe imposibil. O poți face! Revino în formă după sarcină!

Revino în formă după sarcină!

Revino în formă după sarcină! 470 900
Nu este simplu să dai jos toate kilogramele pe care le-ai acumulat în timpul sarcinii, însă nu este nici pe departe imposibil. O poți face!

1. Mesele regulate

Poate că ai auzit că înfometarea te va duce departe. Ei bine, nu este deloc adevărat. Dacă vei mânca din ce în ce mai puțin nu vei face altceva decât să îți supui corpul unui stres suplimentar și să îți încetinești metabolismul. Sigur, vei pierde câteva kilograme, poate chiar o să încapi în blugii aceia pe care i-ai îndesat în spatele dulapului, însă aceasta va fi doar o victorie de moment care va fi combătută de efectul yoyo. Adică, în scurt timp vei acumula din nou kilogramele pe care le-ai pierdut și, cel mai probabil, și unele extra.

Cea mai bună soluție este aceea de a-ți stabili ore fixe pentru mesele zilnice. Atunci când ești mamă, tot programul ți se dă peste cap și cel puțin la început îți va fi greu să găsești chiar și câteva moment în care să îți poți savura liniștită prânzul. Însă, cu timpul va deveni mai ușor. Ascultăți corpul și oferă-i ceea ce are nevoie, fără a exagera.

2. Porții mai mici și mai multe mese

Da, tuturor ne plac mesele de la care nu ne ridicăm decât atunci când trebuie să mergem la somn. Însă, dacă dorești să scapi de kilogramele în plus fără a te înfometa, îți poți distribui aceeași cantitate de mâncare în porții mai mici. De exemplu, poți avea 6 mese mai sărăcăcioase în locul a 3 mese bogate. Durează doar câteva zile pentru a te obișnui cu noul stil de viașă.

3. Alimentele sărace în calorii

Fiind mamă, ai nevoie de energie și nutrienți pentru a-ți putea alăpta copilul. Tocmai de aceea este important să acorzi o mare atenție nutriției. Așadar, în loc să alegi alimente nesănătoase, care nu îți oferă nici ție și nici copilului vitaminele de care aveți nevoie, poți merge pe mâna super alimentelor.

Alege-le pe acelea care sunt bogate în acizi grași omega 3, calciu, proteine și fibre precum somonul, sardinele, tonul, carnea slabă, puiul, ouăle, boabele, legumele, iaurtul și cerealele.

4. Hidratează-te

Ai fi surprinsă cât de multe femei omit acest aspect. Dacă poți, consumă cel puțin 10 pahare de apă zilnic, pentru a elimina toxinele și a putea funcționa la capacitate maximă. Consumul de apă ajută și la accelerarea metabolismului care are un rol important în menținerea greutății.

5. Fă mișcare

Dacă nu ai fost o persoană sportivă niciodată este puțin mai dificil să te schimbi acum că ai și un copil de crescut. Însă, nu este imposibil. Poți începe ușor, cu 20 de minute de mișcare zilnic și de la o săptămâna la alta poți crește durata sau intensitatea programului de mișcare. Cere acordul medicului specialist înainte de a te apuca de orice activitate sportivă și alege un sport care să te motiveze și pe care să îl practici cu plăcere.

6. Odihnește-te

Privarea de somn poate atrage o mulțime de aspecte negative, inclusiv acumularea kilogramelor în plus. Oboseala îți afectează metabolismul și încetinește procesul de slăbire. Dormi ori de câte ori doarme și copilul tău și profită de ajutorul pe care ți-l oferă cei din jur pentru a te putea odihni cât mai mult posibil.

7. Motivează-te constant

Stabilește-ți un anumit scop, însă fi și realistă în momentul în care o faci. De exemplu, nu îți poți propune ca într-o lună să slăbești 10 kilograme. Sunt o mulțime de riscuri care apar în momentul în care există scăderi bruște în greutate. Ca să nu mai vorbim despre factorii inestetici și emoționali, deoarece o slăbire rapidă își pune amprenta atât asupra pielii și aspectului tău, cât și asupra psihicului.

Sursa: Momjunction.com

Comentarii

Neutral avatar

Articole similare


Sponsori

Susținători