Deși aparent un lanț de cluburi de fitness nu are legătură cu alăptatul în public, Equinox a stârnit o mulțime de controverse susținând drepturile mamelor în noua campanie de promovare a brand-ului.
Alăptatul în public reprezintă încă un subiect tabu, însă treptat, tot mai multe organizații și chiar brand-uri încep să se alăture comunității mamelor care susțin alăptatul în public.
Equinox este unul dintre acestea, iar ultima campanie de promovare a lanțului de cluburi de fitness de lux a reușit să stârnească o mulțime de controverse, având în vedere că a atras atenția alăptatului în public.
Campania de promovare a constat în distribuirea unor imagini cu un impact puternic din care să reiasă faptul că atât fitness-ul, cât și celelalte activități, necesită o implicare deplină pentru a fi observate anumite rezultate.
Una dintre cele mai controversate poze a fost aceea în care actrița Lydia Hearst a pozat alăptând 2 bebeluși într-un restaurant luxos, fiind transmis mesajul ‘Masă pentru o persoană. Cină pentru trei persoane. #Dedică-teUneiCauze’.
Table for one. Dinner for three. #CommitToSomething
Posted by Equinox on Tuesday, 5 January 2016
Ideea de bază a acestei campanii este aceea de a sublinia faptul că interestul pentru sport trebuie să fie la fel de intens ca acela privind creșterea unuia sau mai multor copii.
Comentarii